BLOG PALING SMART

Assalamualaikum WBT..


Tak sure kalau masih sempat nak join, tapi tetap nak join jugak.. hihihi..





Syarat contest ni sangat2 simple..

1. Tak kisah la nak follow atau tidak.. TAPI better follow la kan??
2. Like page Healthy & Beauty Shop. Lepas LIKE sila pm owner page laju2, gtau dah like.. :D
3. Macam biasa, buat la satu entry dengan tema bebas, asal tak merapu dah la.. hehe..


Ni antara kriteria blog paing smart yang cik Aish cari..
Template kemas dan teratur
Pemilihan layout yang kreatif
Susunan sidebar yang menarik
Jangka masa yang singkat untuk loading blog korang
Blog yang ringan, simple, smart, cantik, gojes!



Ehem.. Korang rasa ada tak kriteria2 tu kat blog aku?? Hehehe.. Ni la salah satu tujuan aku nak join contest ni.. Aku nak jugak tahu blog aku ni ciri2 dia camna.. Templat ok ke tak, layout rasanya macam biasa2 je kan? hehe.. Masa untuk loading cepat ke lembsss.. Aku tak tau sebab tenet umah sewa aku ni laju. Cuma sometimes dia problem, ngegada kauu..


Simple, smart, cantik, gojes?? Ermm.. Gojes kot sebab aku kan pemilik Gojess Boutique.. Hahaha.. Just kidding okei? Lagi satu tujuan aku join contest ni sebab aku nak hadiah tuu.. SET VITAMIN PENJAGAAN KULIT SHAKLEE tuu yunk!! Ahkak ni bisnes jugak tapi belum mampu lagi nak shopping2 suplemen kesihatan ni. Beginner je ponn.. Tapi minat nak bisnes tu memang mencurah-curah ke ladang gandum.. Hehehe..


So, kesimpulannya.... Wish me luck k, guys? Kalau korang nak komen blog pink cikai aku ni pun dipersilakan.. Hehehe..



10 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik...selamat bersegmen dan semoga berjaya yer..

    ReplyDelete
  2. hehehehe nasibaik internet qila laju so ok je blog kak anne <333333 hihihihi
    gojess memang lerrrr hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, intrnet akak pn laju.. tu yg risau kalau syok sendiri konon2 blog ni ringan pdahal orang lain susa nak masuk.. hehehe..
      hehe.. maceh laa.. qila pon gojess jgk.. lbih2 lg lepas amalkan slimfast diet ni kan? hehehe..

      Delete
  3. gudluck kak anne!isi tabung kt ctok.. :)

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain