Fesyen-fesyen pelik...

, Salam n selamat hari Selasa. Eh, Selasa ka ari ni? Ter"konpius" aku seketika.hehehe... Aku rasa down betul sekarang ni. So, untuk menghilangkan ke"down"an aku ni, aku cari la something yang bisa menggembirakan ati ku yang tengah berduka lara ni. Aku buka new tab, taip alamat uncle google then taip "fesyen pelik"... Tu yang terlintas kat fikiran aku masa tu. Bila dah nampak jak fesyen yang pelik-pelik ni aku terus terpanggil, cey terpanggil knun... hehehe... Sambung balik cerita ku tadi. Aku tergerak ati mo tengok lebih banyak pesen pelik yang ada kat dunia ni. Banyak yang aku dapat, ni yang mo share ni... Magsabal paminat aa?huhuhu...

Okay, sekarang aku akan memperkenalkan barisan model-model ku yang ntah dari mana jak asal dorang ni. Tiba-tiba jak p opis, minta kerja jadi model ku.... hahahaha.... Ok.. Ok... Jom serius dua-rius tiga-rius... hehehe...





Yang ni namanya Jamlah Jamil. Ngam la tu namanya ngan baju yang aku bagi dia pakai. Baju ni direka khas untuk orang2 yang pentingkan masa."Masa itu emas" bilang cigu ku dulu masa sekolah rendah.hehehe... Sapa2 yang sibuk memanjang, banyak appointment, takut lambat p dating, digalakkan pakai baju ni. Ada banyak jam tu, boleh tengok masa New York, India, Korea, Tawau, Lahad Datu... Ops, merepek da aku ni... hehehe... Tapi hati-hati la coz baju ni macam susah jak mo nampak depan, kiri, kanan dan apatah lagi belakang...



Yang ni pulak model aku dari China, nama dia Yong Tau Foo. Aku pun tak pasti mo panggil apa benda yang dia pakai ni, baju ka ni atau kelambu atau payung?? Macam telekung pun ada jugak.kakakaka.... Baju ni sesuai dipakai time musim hujan, x payah bawak payung. Stay jak dalam baju tu, material dia lau x silap kalis air jugak ni.hahahaha.......



Hah, yang ni Kety Ferry nama mak bapak dia bagi. Dia ni obses ngan lampu, sebab tu la dia mo baju yang ada lampu skali. Dia x kisah berat ka, kena karan ka, yang penting mukanya berseri-seri dek panahan cahaya lampu pentas yang dia curik dari backstage ni.Tengoklah betapa bangga jak mukanya tu... Tapi dia ndak sedar, skirt a.k.a tabir  yang dia pakai ni memudahkan kaki skodeng untuk menskodeng dirinya yang x berapa seksi tu.hahahaha....



Ececey... Macam hebat jak dia rasa dirinya tu. Model ni aku lupa da namanya, asal pun aku ndak ingat sudah. Kedekut ni dia, sebab tu aku x ingat pa pa pasal dia.hehehe.... Ni fesyen sesuai untuk mereka2 yang pemalu & takut kena panas. Nampak topi besar yang sejibik ngan kuali atau belanga tu? Ha, tu la kegunaan benda tu. Boleh cover muka korang dari terkena pancaran matahari, habuk kat tempat pembinaan... apa aku merepek lagi ni.hehehe... Pakai p berperang pun boleh ni, bukan perang real punya tau? Lau perang real confirm x selamat.. hehe..

Tu jak la setakat ini, penat da aku merepek ni. Perasaan down aku pun da ilang ni. So, enjoy
la ya. Pic2 ni aku dapat dari pacik Google, lau kamu mo lagi banyak gambar 
pesen pelik kamu google jak senang cita.hehehe...




2 comments:

  1. ahahahah sbb tu aku tak mau jadi model biarpun kena offer oleh macam2 jenis majalah..

    ReplyDelete
  2. laa patut la aku mcm kekurangan model ni.. ko rpa ny xmo terima tawaran ku.. hahaha....

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain