Gembira yang hanya sementara

Assalamualaikum..


Sesungguhnya aku tak dapat menahan diriku dari update blog malam ni walaupun sebenarnya aku ada banyak benda lagi nak setel kan.. 

Tadi aku jumpa encik Kekanda.. 
Pegi makan sama-sama je pun tapi tetap best sebab dapat luangkan masa & sembang-sembang ngan dia..
Sebelum ni masing-masing busy ngan assignment yang sangat banyak..
Bila semua assignment dah hantar, segala macam urusan pun dah selesai baru boleh jumpa pastu rasa macam back to normal balik..
Sebab sebelum ni macam dingin sikit, biasa la kan tension..
Hehehe...

Tapi esok confirm tak best sebab Kanda ku balik Sabah wei...
Uwaaaa... Aku pun nak balik jugakkk!!!
Nak nyanyi lagu Marsha la kejap..
Mood sedih dah datang...

"Tinggal la akuuu... menanti..."
"Mimpi yang indah... kan mewarnai hatiiii....."

Hukhukhuk...
Semoga encik Kekanda sentiasa dalam lindunganNya...
Selamat pegi & selamat kembali..


Tadi aku minta baju yang encik Kekanda pakai..
Nak tau aku nak buat apa ngan baju tu??
Kalau aku rindu, aku cium la baju tu sebab ada bau encik Kekanda..
Ngee~~ 
Aku tau mesti ada yang rasa benda tu pelik kan?
Tapi bagi aku, tu je cara nak ubat rindu ngan dia.. 
Harap-harap bau kat baju tu tak hilang... :)

Masa makan kat restoran tadi ada budak pompuan kecik2 umur dalam 3 @ 4 taun rasanya..
Comellll sangat... Tapi dia asik pandang Kanda aku je.. 
Aku yang kat sebelah dia tak pandang pun..
Masa nak balik dia lambai Kanda aku tapi tak lambai aku pun..
Haishh... Kecik-kecik dah pandai ehh??
Hahaha.. Tapi budak tu memang cute sangat..

Ok, nak tido la..
Sunyi lak kolej, dah ramai yang balik kampung..


Anne :: Macam nak ikut encik Kekanda pegi airport lah esok.. Kesian dia tunggu flight petang tapi dah ada kat airport awal pagi lagi..


3 comments:

  1. ZWAN : muehehehe...


    sudir : iya eh.. sandi ny ku rasa.. orang len braya makan buras aku makan megi jak.. huhuhu...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain