Selamat Tinggal Blog...

Assalamualaikum..



Terima kasih sudi datang blog ni.. 
Terima kasih jugak buat sapa-sapa yang tidak sengaja datang @ tersesat then terjumpa blog berpuaka ni..
Hahaha.. Takde la, gurau je..
Cuma blog ni macam nampak suram dan gelap gelita je disebabkan background dah tertukar ke kaler HITAM..
Don't worry, bukan virus atau bukan dijahanamkan oleh sesiapa pun..
Cuma tuan punya blog yang hobinya di masa lapang ialah makan dan tidur ni tersangat lah busy sekarang..
Hari tu kononnya nak edit blog, nak tukar kaler la, nak tukar header la...
Dah semangat da nak tukar hari tu, tiba-tiba sikap MALAS tuan punya blog datang..
Maka, terbiarlah blog ini dengan wajah yang tak siap ni..
Header plak tiba-tiba ke kiri sangat..
Haihh~~ Apa nak jadi la ngan tuan punya blog ni ekk??
Korang pedulikan je la ye??
Buat-buat tak tau..
Buat-buat macam blog ni cantik sangat sampai korang rasa jeles yang amat..
Hahaha...

Oh ya, aku dah ada satu lagi blog baru tapi ni bukan personal punya tau??
Ni blog untuk individual project, sekarang masih dalam proses permulaan..
Hari tu baru nak try test template yang best2..
Kalau korang tengok pun masih xde pa pe lagi..
Mungkin blog personal ini akan LEBIH terabai buat masa ni kerana aku akan menumpukan lebih perhatian terhadap blog untuk project tu..

Hmm..
Selamat tinggal (buat sementara) blog ku sayang..
Guys, doakan aku selamat pergi dan balik..
Eh, merapu lagi..
Doakan projek blog aku berjaya dan dapat memuaskan hati lecturer..
Huhuhu...
Kalau korang nak komen blog aku yang untuk projek tu pun boleh tapi bukan sekarang la coz aku belum post apa-apa pun lagi..
Aku harap korang boleh la komen supaya aku boleh perbaiki lagi blog aku tu..
Sekian, terima kasih.. ^___^


1 comment:

  1. ingat dah tinggalkan dunia blog....semoga berjaya dengan projek kamu...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain