Ubat kecik dan comel dan kiut dan bla..bla..bla..

Assalamualaikum.. Selamat malam korang!!

Copastin dan Kotamin

Apa benda Copastin dan Kotamin nie?! Tengok tuu.. Tuu laa.. Yang sana tu... "Batuk" dan "Selsema" laa... Aku suka ubat ni sebab ubat ni kecik je, senang nak telan.. Huhuhu~~

Hari ni penat sesangat walaupun sebenarnya kelas aku ada satu je hari ni, tu pun dari pukul 2 sampai pukul 4. Tapi dek kerana ingin menguruskan urusan yang dari sem lepas tak terurus, maka terpaksalah aku dan enchek Kekanda pegi kampus lebih awal dari yang sepatutnya...

Tapi sampai tengah hari urusan tu tak selesai lagi, surat rasmi yang kitorang buat terpaksa diedit buat kesekian kalinya.. Banyak dah duwet melayang gara-gara print kat kedai Cina tu.. Mahal kot 20 sen sekeping.. Cekik darah betul.. 

Balik kolej pastu pegi lunch ngan si Kekanda. Tetiba je dia ajak makan kat restoran tu, biasa tapau je.. Tapi takpe, I LIKE IT! Aha.. Aha.. XD

Lepas makan aku tak sempat tido, aku jadi setiausaha tak rasmi kepada Kanda ku and the friends untuk edit surat tambah jam kredit kitorang. Siap je terus pegi print kat depan kolej, murah lagi dari kedai Cina tu.. Huh!! 

Kelas tadi tu untuk subjek Multimedia Dalam Pendidikan atau nama glamernya, Multimedia In Education. *Lebih kurang je pun kan??Hahaha...* That was our 1st class for this sem... Lecturer tu very2 punctual and strict jugak la coz dia nak student lelaki wajib pakai necktie, tak boleh pakaian sukan walaupun lepas kelas tu ada kokurikulum.. Ish..Ish..Ish.. Sabor je la ye sapa yang "Lelaki" tu.. Huhuhu...


14 comments:

  1. wah..best la Multimedia-Multimedia ni. i loikeee..........

    ReplyDelete
  2. @Cik Bib :: mmg best tp klu x kreatip ssh ckit la.. sy ni minat je tp x la kreatip sgt.. huhu..

    ReplyDelete
  3. nah..get well soon..
    suka plk dia mkn ubat..
    hehe..

    uina..ada kekandanya sn jgk bha..
    siukla dkt..hihi

    ReplyDelete
  4. @echaRierie teehee~~ klu ubat kecik suka la tp klu yg bsar mcm panadol tu, aku tgk sblh mata jak tu.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. haiszzz kak anne ni , kuss semangat , aku sangka kakak sakit , aigooo ^^V hehe

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain