I'm the beginner.hua.. hua.. hua..

Assalamualaikum...
mula2 skali,aku x tau nak tulis apa kat blog aku ni.. aku sja je nak try2 bt blog ni.hehe..
kwn aku yg sruh.. sbenarnya aku pon tringin gak ada blog sndri tp slalu x da msa nak online..
skang ni pon bz ngan last sem pnya projek...
aku slalu sgt b'hrap masa ni cpat berlalu spaya aku cpat hbis study n cri keja.. dah dpt keja nnt blh la merasa duit sndri.hehehe... lgpn sian tgk daddy aku keja keras utk kmi sekeluarga. dah la sekolah tmpt ayah aku tu jauh kat hujung peta, sminggu 5 hr ulang alik dr umah gi skolah.. tak ke pnat tu?? aku tgk ayah aku pn dah blh terasa penatnya.. nsb ayah aku msh bertenaga, jrg sakit... syukur Alhamdulillah kmi adk bradik da bsar, tggal cri keja je lg.. tp rsau gak klu x dpt keja,tpksa la tnam anggur kat umah...

No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain