Aku serabutttt.......

Assalamualaikum & selamat sejahtera.. :)

Baru lepas makan murtabak maggi tadi.. Tak sempat plak ambil gambar.. Pestaim masak sendiri tauuu.. Hohoho.. Bangga gila aku bila berjaya masak murtabak maggi tu walaupun dengan sifu kat sebelah.. Okeii, over kan aku? kehkehkeh...

Hari ni kelas ada satu jam ja, lab untuk numerical methods.. Naaasib baik laa paham jugak walaupun kelas yang semalam menyebabkan otak dan mata aku penat.. Masuk kelas semangat gila, habis kelas ja semua serabut kepala macam sabut kelapa jadinya.

Hahahahaha...

Okei, tu serabut yang semalam punya..

Tadi petang pegi pekan. Ingat nak cari kasut sukan taaaapi kan... Tak jumpa pun kasut sukan yang aku nak.. Wuwuwu.. Dah penat aku round satu pekan tu tapi tak jumpa jugakk.. Dah cari kat Al-Ikhsan semalam tapi takda saiz la plak.. Hampehh tul aku.. Habis laa bola jaring sabtu ni tak pakai kasut.. Hihihi...

Masa nak balik tu singgah jap kat farmasi.. Niat dihati yang suci lagi bersih ni nak beli ubat sapu untuk jari jemari ku yang alergik ngan air paip ni tapi terbeli benda lain la plak.. Padahal kat depan kampus banyak kedai jual benda alah yang aku beli ni..

Percaya tak total semua barang kat atas ni RM 54.90????

Terkejut aku.. Mahal gila bangang.. Serabut makk..

Orang mau jimat tapi terbeli plak benda-benda mahal ni.. Habis la aku makan megi sepanjang sem ni.. Lepas ni terpaksalah guna pencuci muka & toner kat atas ni secara berhemah.. Pakai sikit-sikit, biar lambat habis, baru tak payah beli lagi.. Hahaha...





#PrayForSabah...
- Walaupun keadaan dah pulih sikit, tapi saki baki penceroboh tu masih ada dimana-mana.. 


No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain