Hujung semester 4 dahhh...

Assalamualaikum..

Jam dah menunjukkan pukul 2 pagi.. Tapi as a student, berjaga sampai pukul 2 3 pagi ni dah biasa sangat.. Ada jugak yang tak tidur langsung.. Tapi aku tak penah la sampai langsung tak tidur.. Sleep is very important to me tau?? Ececehh..

Minggu ni last kuliah & tadi last class untuk sem ni.. Next week dah start final, hari Isnin. Paper Numerical Method lak tu.. Next paper lak Selasa, then Rabu.. Langsung takda gap, study dah la last minit.. huhuhu.. Harap-harap boleh la jawab jugak.. Wish me luck k, guys?? :)

Alhamdulillah segala bagai projek pun dah hantar & dah present. Alhamdulillah jugak walaupun masih ada final exam tapi sem 4 ni dah nak berakhir. Syukur la sebab dah hampir habis 4 semester kat UPSI ni. Ada 4 semester lagi nak habiskan. Lepas final ni, aku ada cuti 2 minggu ja. Balik kampung jap pastu balik sini lagi sebab aku ada LI (Latihan Industri). Aku LI kat UPSI ni jugak, kat bangunan fakulti kitorang. 

Nanti dapat la aku merasa posa kat sini. Jauh dari family, kawan2 pun takda.. Ada Min, Shamsul ngan Fatihah ja kawan aku LI nanti.. Tapi takpa la, Min ada pun dah cukup bagi aku. Kan dia pun dah aku anggap macam family aku sendiri. Insya Allah, akan jadi keluarga jugak satu hari nanti.. Aamiin.. Jom aminkan ramai2.. hihihihi..






No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain