Adolf Hitler meninggal di Indonesia??


Aku terkejut tengok tajuk post ni dalam fb ku. Lepas baca terus tertarik plak mo tau lebih lanjut lagi pasal Adolf Hitler ni... Ni link p blog tempat aku jumpa artikel ni. Jom baca! (^_^)v

More story about Hitler? Nah, kamu klik ja link ni.. 

Aku malas mo menaip so aku bg link ja la... rajin2 kan la klik link tu ya?? Best owh baca cerita pasal Adolf Hitler ni.Terus tertarik plak aku untuk cari maklumat lanjut lagi pasal dia ni... Setiap artikel yang aku baca membuka mata ku sbb selama ni aku cuma tahu Hitler tu seorang diktator and sangat2 kejam... Lepas baca baru aku tahu kebenarannya... (x pasti la plak kesahihan suma cerita2 ni,nma pun internet kan?org boleh post macam2 tanpa ada cop fakta @ auta.hehehe...) Tapi apa2 pun memang siuk la... hehehe...

Satu lagi aku mo tambah, ungkapan emas dari Adolf Hitler yang aku suka sangat2..
"Saya boleh bunuh semua Yahudi ketika saya berkuasa. Saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kamu kenal siapa Yahudi dan cari jawapan kenapa saya bunuh mereka..."

Terus minat plak aku ngan uncle Hitler ni... huhuhu....

No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain