Tired....

           Hye all! Hari ni aku cuti tapi penat nya rasa badan.. Kemarin aku keja setengah hari, balik dari keja singgah 1B jap bawak mak n adik aku shopping barang rumah.Abis shopping terus balik rumah.Malam jam 7 gitu jalan lagi g KK. Ajak mak aku shopping baju lak.Nasib ada jualan murah.hehehe... Dah abis shopping terus balik rumah.Tak lama sampai rumah, aku jalan ngan Min lagi.Lum abis lagi ni, td pagi pegi Gaya Street ngan mak aku.Lepas tu pegi KK Plaza then baru pulang rumah... Huh, betul-betul memenatkan la.. Tapi tak pa la,bukan slalu pon kan?? hehehe...
           Semalam  aku rasa happy sangat2. Selain dapat kumpul2 ngan family aku dapat surprise lagi dari Min.Selama ni aku ingatkan Min ada di LD, rupanya dari hari Jumaat lagi dia da ada kat cni. Min ingat aku abis keja kemarin kul 5, konon nya dia mo kasi surprise aku. Dia plan mo jemput aku di tempat keja ku tp x jadi coz aku kan keja sampai kul 1.30 jak.hehe.. Tapi semalam pun da cukup buat aku terkejut n hepi sangat2.. Sampai sekarang aku x percaya aku ada pegi jalan2 ngan Min semalam.Rindu sgt2 ngan dia.. Tapi geram punya pasal abis aku keja kan Min semalam, geram betul aku ngan dia.Suka betul tipu aku tau, ingatkan betul2 dia masih d LD. Risau dah aku takut tak dapat jumpa dia lagi sbb dia bilang dia x mo naik KK da taun depan.Dasar penjahat.hahaha...
         
        

No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain