Tukar header lagi!! hehehe....

Assalamualaikum & selamat petang..

pink domo-kun!!

Nampak ka? Nampak? Lau yang selalu datang blog ku mesti perasan kan?
Aku tukar header lagi!! Ngeh..ngeh..ngeh..
Dari minggu lepas lagi keja ku asik dengan Photoshop jak..
Boring nih.. Sakit mata tengok kaler2 terang.. Buta la ndak lama ni.. Hehehe..

Bila ilang idea mo buat banner, datang plak idea mo buat header blog..
Maka terhasil la header belog ku yang sekarang ni..
Mula2 mo letak pic ku sendiri tapi malas plak..
Nanti ramai yang tepikat ngan aku bila tengok pic ku.. hakhakhak...
Cukup2 la orang ngorat aku d opis ngan dekat2 opis ni..
Cukup2 la 1 orang psiko kacau aku..
Dan....
Cukup2 la aku merepek mintak puji dan bangga diri sendiri.. Muahahaha....

Okehh, gurau jak ya!! 
Aku mo promote something.. Hehehe...

---->>Ada sapa2 mo buat banner ka, signboard ka, signage ka, sticker ka..
           Datang jak p tempat keja ku.. Nanti pm jak lau mo tau lebih lanjut.. =)


>> Thanks sudi baca! <<


8 comments:

  1. bestkan ada peminat. haha.. zaman akk dah berlalu. klu masih ada peminat, mau suami belasah akak. haha

    ReplyDelete
  2. hehehehe suke domo eh??? dh ok dh dashboard rara =)

    ReplyDelete
  3. bagus lagi kaka tukar header, sy ni nda penah tukar2 lagi. haha..mesti org pun bosan tengok header sy..

    ReplyDelete
  4. kak Nini :: best kalau peminat yg normal.. kalau dapat yang psiko, habis laa... huhuhu...

    ReplyDelete
  5. sis rara :: bagus la lau da ok.. =)
    yepp!! minat sgt2 ngan Domo.. hehe..

    ReplyDelete
  6. dayang :: ada masa tukar la.. nda jgk ba boring kalau stakat header tu, yang penting isi blog tu best.. hehe..

    ReplyDelete
  7. buat sticker kereta boleh ka? ehehe

    btw header comel woooo

    ReplyDelete
  8. adan :: bole ba lau kau.. hehehe.. thanks! comel mcm tuan punya blog kan? hahahaha...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain