Temuduga ISMP... Sereemmm...

Assalamualaikum semuaaa....

Aku ndak tau apa perasaan ku sekarang ni.. Hepi yang amat campur nervous yang amat jugak.. Hehehe.. Mo tau napa? Aku dapat p temuduga ISMP tu!!! Muahahahaha... Patik rasa sungguh bersyukur sangat walaupun baru part temuduga jak, belum tentu pass temuduga lagi kan?? Tapi pa pa pun, aku mesti buat yang terbaik.. Nampaknya aku semakin dekat dengan impian ku.. Hohoho..

Lepas ni mo buat persediaan untuk temuduga la plak.. Sebenarnya aku paling takut bab2 temuduga ni.. Time biasa2 pun kadang2 aku gagap, apa lagi time interview nanti.. Doa jak la mudah2an semuanya berjalan lancar..

Oh ya, Kanda ku pun dapat jugak!! Hehehe.. Tumpang happy untuk dia jugak.. Mula2 aku cek aku punya dulu pastu baru cek kanda ku punya.. Sekalinya sama jugak tempat interview kami, d UMS, 25hb ni nanti.. Mo tau apa yang aku pikir?? Yess!!! Boleh jumpa kanda ku... Muahahahaha....

Lepas cek tadi terus aku kol dia walaupun sebenarnya kedit ku hanya seciput sahaja. Tapi apa ku kesah?! Yang penting aku mo sampaikan berita gembira ni ngan dia.. Huhuhu.. Best bila share berita happy ngan our lover kan? Kanda ku tenang jak, cover la tu.. Padahal dalam hati, dup dap dup dap... Ngeh3x...

Okehh laa, sampai cni saja perkongsian kegembiraan patik.. Sekarang tukar p mood nervous.. Kawan2, doakan aku ya!! =)


Anne bilang :: Abaikan "hehehe, hohoho, hahaha dan yang sewaktu dengannya yang agak banyak dalam post kali ni.. Tu semua hanya efek kegembiraan yang comel.. hakhakhak.."


4 comments:

  1. COngrats.

    Eh jap, lupa suda, aritu ada baca hehee. Apa tu ISMP?

    ReplyDelete
  2. thanks sis!
    ISMP tu program ijazah sarjana muda pendidikan.. hehee... =)

    ReplyDelete
  3. wow! tahniahh! mula2 tadi x taw apa tuhh ISMP,tapi lpas baca komen d atas tahu suda.hee tahniah ^^

    ReplyDelete
  4. hehee.. makaC.. arigato.. hehehe...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain