Mood exam still ON~~


Firstly, nak bagitau yang ni adalah post pertama aku di tahun 2012..
Muehehehe.. Orang lain dah berpuluh-puluh post aku baru satu..
Tu pun dah bangga yang amat..
Ada sesapa nak bagi aku hadiah tak sempena post pertama aku di taun 2012 ni??
Hikhikhik~~


Nah, amek kaw!! Muka besar cikgu-IT-masa-depan..


Sekarang ni masih dalam mood exam..
Minggu ni ada dua paper lagi..
Pembangunan Blog & Laman Web hari Rabu ni..
Pastu hari Khamis lak paper Wacana Akademik Bahasa Melayu..
Next week ada 1 paper lagi, hari Isnin, subjek Kenegaraan..


Orang lain sibuk ulang kaji, aku dah terer dah.. hakhakhaktuih!!


Alhamdulillah, core subject dah habis minggu lepas..
Memang struggle abis jugak la study semua subjek killer tu..
Nasib baik takda yang terbunuh oleh subjek-subjek tu..
Ngeh..Ngeh..Ngeh..

Papepon, harap-harap kitorang semua dapat result seperti yang diharapkan..
Jangan la ada yang terpaksa repeat..
Daku tak sanggup weyy..



No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain