Home Sweet Home.. Katanyaaa~~


Assalamualaikum WBT & selamat sejahtera.. ^___^

Haluuuuuuu guys!!
Hari ni hari Isnin, bersamaan 5 Ogos & 27 Ramadhan 1434H..
Tak lama lagi raya & lagi beberapa hari lagi Ramadhan akan meninggalkan kita..
Huhuhu.. Sedih la, rasa sekejap ja kan?
Tup tup dah nak raya..


Sekarang aku dah ada kat rumah..
Lepas tragedi flight delay hari tu, eh, tragedi la sangat kan??haha..
Aku sampai KKIA pukul 3 pagi..
Masa dalam flight aku asik tidur ja..
Nasib baik masa nak makan tu ada chinese girl yang duduk sebelah tu kejutkan aku..
Kalau tak melepas la nak makan..
Hehehe..


Keluar ja dari balai ketibaan terus cari mak aku..
Dah jumpa then pegi cari teksi..
Mahal gila tambang teksi pegi Kampung Air, RM 45 derr..


Sampai hotel, makan sikit untuk sahur pastu tidur..
Penat yang amat, sampai nak bersihkan diri pon tak sempat..
Tak sanggup aku nak mandi, air cond hotel tu sejuk gila..
Aku ni kan jenis tak tahan sejuk..
Kena lagi masa tu KK baru lepas hujan..
Mungkin sebab tu la flight kitorang delay..
Agaknya la kan... Hehehe..


Esok paginya plak teruskan perjalanan balik ke Lahad Datu..
Kitorang naik bas Tung Ma..
Kalau kat Sabah, bas dari syarikat Tung Ma ni memang femes sebab dah lama, pastu jarang eksiden walaupun diorang bawak laju.
Tapi ntah mana silapnya, perjalanan yang biasanya 6 ke 7 jam kalau naik bas Tung Ma tiba2 jadi 9 jam..
Tuhan jak yang tau betapa bosannnya perjalanan 9 jam dari KK ke LD tu..
Aku kat dalam bas tu tido bangun tido bangun ja memanjang..
Habis la makruh posa aku..
Hehehe..

Dah la dalam bas tu ramai student poli, lelaki plak tu..
Tapi, ah pedulik apa aku..
No control2 ayu, tido ja yang penting aku selesa..
Aku berpegang pada prinsip aku..
Secomel mana pun sorang awek tu, kalau tido terlentok sana sini pon insya Allah akan tetap comel jugak..
Betol tak? Keyakinan tu PENTING!!
Hahahahaha~~

Sebenarnya, aku tak kisah pun semua tu..
Malas la nak control2 ayu bagai..


Tapi, syukur Alhamdulillah la..
Walaupun perjalanan ambik masa yang lama, akhirnya selamat sampai jugak ke destinasi iaitu my home sweet home..
Yihaaaaaa!!!!
Selain tu, thanks jugak for Mr. Min sebab menemani daku dengan SMS beliau di saat2 aku kebosanan dalam perjalanan.. 
Hehehehe...





1 comment:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain