Like father like son


Assalamualaikum WBT & salam sejahtera uollsss...


Rasanya ramai yang tau maksud peribahasa tu kan??
banyak lagi peribahasa lain yang lebih kurang ja maksudnya dengan peribahasa kat atas tu..

Contohnya..


Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi

Bapak borek anak rintik

The Apple Doesn’t Fall Far From the Tree



Hm.. Apa lagi ek??
Pa pe pon, jom layan gambar2 kat bawah ni..


Nak juga ikut2 mesin rumput kan?


Anak beranak ni berkongsi hobi yang sama iaitu COSPLAY.. hehe..



Ni memang betul2 la, sampai 3 generasi tuu..



Santai2 tengok tibi..



Alololo.. Comeynyer trak dak kecik tu.. hehe..



Coz its really looks like you..



Anak-beranak kepala senget.. hahaha



Alahai comey giler kitten tu..


Sumber : SINI



8 comments:

  1. comel je...kadang-kadang mmg ade kes gini...perangai mcm parents :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..
      klu tiru bab yg baik2 tu ok la kan.. hihi

      Delete
  2. good therapy! haha :D. Done klik twisties here :D

    ReplyDelete
  3. haha.. comelnya, yg gambar kucen with caption "what makes you think this cat is mine"

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak ny comel la, yg bapa/mak kucen tu garang semacam jak.. hehehe

      Delete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain