Lelaki Gelojoh

Assalamualaikum...

Last update dari opis coz hari ni hari terakhir aku keja kat sini.. Sedih gak la sebab bos n isteri bos baik sangat2.. Dorang pun macam berat jak mo lepaskan aku.. Tapi apa boleh buat kan?? Sabor je lah~~

Ok, balik p tajuk.. Aku bukan nak cerita pasal lelaki gelojoh part makan2 tapi gelojoh dalam berkenalan atau lebih tepat lagi kalau nak tackle pompuan.. Aku cerita ni dari pengalaman aku la.. Aku ni boleh la jugak dikatakan sombong sebab aku memilih kawan.. Memilih tu perlu ya? Jangan nak kawan ngan orang sembarangan, nanti tersalah pilih kawan baru tau.. 

Aku suka berkawan tapi kalau ngan lelaki susah sikit sebab banyak yang x ikhlas n gelojoh.. Baru kenal terus tanya...

>> Tinggal d mana?
>> Berapa orang adik-beradik?
>> Mak bapa kerja apa?
>> Masih study ka atau dah keja?
>> Suda ada boyfriend ka belum?
bla..bla..bla..bla..

Sambil diselitkan dengan,
... aktiviti puji memuji yang amatlah memualkan tekak..
... bercerita pasal diri sendiri tanpa mengambil kira sama ada aku teringin nak tahu atau tidak..
... panggil aku dengan nama yang aku x biasa guna, konon mo lain dari yang lain.. *lain la sangattt*
... tiba-tiba mintak no. phone.. Alasan, mo kenal dengan lebih rapat lagi..

APAKAH?? Ko ni ikhlas mo berkawan ka atau semata-mata mo cari makwe jak?? Baru kenal tiba-tiba mintak no. phone.. Ntah berbaloi ka tidak kalau aku mesej ngan ko nanti.. Ntah2 bazir kredit jak.. 

Kesimpulannya, kalau ada yang nak kenal ngan aku x payah la mo tanya soalan2 kat atas tu.. Buat macam dah lama kenal jak la, kalau ada benda mo tanya pun boleh tanya bila2.. Tak perlu la kelam kabut tanya semua soalan tu.. Slow & steady jak bha.. Hehehe... 

Tu jak la, mo balik dah ni.. Sedih lak tiba2.. Ok,bai! 

14 comments:

  1. Kancil tak tersenarai dalam kawan baru kamu...huhuhuhu...sedihnya...

    hahaha...biasalah lelaki...bukan lelaki namanya kalau tak buat macam tu...

    ReplyDelete
  2. x tersenarai tapi tetap kawan sy jgk.. hehe.. tu la.. lau sy x mau layan trus ckp sy smbong la, apa la.. mcm2.. hehe..

    ReplyDelete
  3. klu nk kwn dgn awk camner nk mula dulu....

    ReplyDelete
  4. komen2 ja kat sini.. bila dah slalu berbalas komen, automatik terus jadi kawan.. :)

    ReplyDelete
  5. Hehe.. mst slalu ditanya ngn soklan2 cm2 kn.

    ReplyDelete
  6. Ehhh femes bah si adan hehe
    Kamu org mana bah dek?bulih la beraya nnti ni hihi

    susu manis dekk..susu cap junjung ka susu F&N ka :P

    ReplyDelete
  7. uih.... skil yg panggil nama yang x biasa guna tuh aq selalu buat~.. T^T terasa2... hahahaha...

    ReplyDelete
  8. hahaha..lucu ku baca ni entri.betul la dik,mmg gelojoh betul lelaki mcm tu.sllunya klu dia sdh dpt details kita awal2 n tidak menepati citarasa dia, x lama lepas tu dia hilang la tu.

    yg plg bagus, klu dia kawan dulu dgn kita tp ambil tahu perkara tu semua..

    ReplyDelete
  9. Fikri :: iya, selalu jgk.. asal ada yg baru kenal mesti terus tanya macam tu.. hehe..


    [sutera kasih] :: orang LD kak.. kkak plak? lau dekat bole p beraya nnt.. hehe..

    owh..makaC kak, x sbar mo bt.. hehe..


    Gary :: ya ka? bha jangan la bt gitu ngan aku.. hahaha..


    sis misya :: iya, betul tu kak.. lpas suda soal macam2, trus ilang bgtu jak.. nampak sgt la x ikhlas mo bkawan.. hehe..

    ReplyDelete
  10. hot staf la dia ni hahaha
    btw, tidak semua ya..:D

    ReplyDelete
  11. ui.. kenapa ka aku di cakap sot.. ahahhaha.. nda apa.. aku terima sbg satu pujian.. ehehehe.. thanks beb.. dalam banyak soalan tu.. kenapa dorang ndak mintak no ic sekali.. baru la best.. ndak pun ko sound jak bah.. ko cakap ngan orang tu.. "kau ni intelligent ka? semua kau mau tahu...

    ReplyDelete
  12. ABU :: iya, sesetengah jak gitu.. tp kdg2 ada jgk tu ppuan gitu.. hehe..


    adan :: pujian tu adan.. aku suka ada kwn sot2.. ahahaha..

    iya, alang2 mntak no pon bagus mntak no ic ngan no akaun skali.. mna tau tiba2 bek ati mo bnk in duit.. hahaha..

    ReplyDelete
  13. sikap lelaki kalau nak sesuatu mesti cepat dan tepat...berbanding perempuan dia teliti...sebab itu ramai lelaki gagal mahu pikat perempuan...niat lain tapi tanggapan perempuan lain...tetapi percaya kata saya...lelaki lekas belajar daripada kesilapan...kau akan jumpa lelaki macam nie di UPSI nanti...hehehehe

    ReplyDelete
  14. owh begitu plak lelaki aa?? hehehe..
    jangan cakap pasal UPSI, aku nebes.. huhu..

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain