Sejenak aku teringat.. Perghhhh....

Assalamualaikum & selamat petang..


Selamat berpuasa jugak bagi yang puasa tu.. Hehehe..
Hari ni aku mo share pic tempat aku study dulu..

Rindu plak time study dulu..
Rindu kawan-kawan..
Rindu belajar sama-sama..
Rindu makan sama-sama..
Mengutuk pun sama-sama.. 
Hehehe..

Pic ni aku ambil dari group kelas aku.. 
"Geng DIP :: Batch Kami Paling Best"
Sejak bulan puasa ni, classmate ku yang lain sangat aktif dalam group ni..
Dah lama ndak bergosip kali..
Lepas upload pic jak terus komen beramai-ramai..
Time tu la keluar semua kenangan2 masa kat poli..
Hehehe..


Ni depan poli.. 
Nampak tu pondok pak guard?
Hehehe..
Kat belakang tu Gunung Serapi..
Asrama kitorang dekat kaki gunung tu la..
Sejuk wehh.. 
Terutamanya waktu pagi n lepas hujan..
Paling siuk tidur time sejuk2 kan??
Hehehe..



Yang ni plak jalan pegi Kamsis Desa Serapi a.k.a asrama..
Sebelah kiri pic ni ada asrama lelaki, koperasi ngan kafe..
Sebelah kanan plak ada asrama perempuan, rumah warden ngan masjid..
Ini la laluan kitorang pegi n balik kelas hari-hari..
Cuaca masa ni sejuk, cuba tengok putih2 kat atas tu..
Aku x pasti la tu awan ka kabus.. 
Hahaha...


Ni pic masa kat networking lab..
Nampak macam x ramai student kan?
Ramai lagi kat depan tu cuma terlindung oleh PC..
Aku plak kat tepi sebelah kanan..
Out of the photo..
Hehehe...



Hah, yang ni bukan pic poli..
Pic ni cuma nak tunjukkan gunung Serapi yang dilitupi awan *atau kabus kali..* hehehe..
Ni kawasan rumah sewa budak poli..
Sebelah kiri S.M Agama.... 
*aku x ingat nama sekolah tu* Hehehe...
Sebelah kanan flat Batu 9, S.M Teknik Matang & Taman Palma.. *Tempat kitorang menyewa*

Tiga tahun kat sana memang banyak kenangan kitorang..
Pahit, manis, masam, masin dan tawar pun ada..
Semua tetap sekepala..
Ponteng perjumpaan kelab IT pun sama2..
*Tak sabar sebab pinjaman dah kuar*
Hahahaha...

To budak DIP06, aku rindu korang semua..
Bila la mo jumpa lagi kan?
Balik2 sebut pasal reunion tapi xda pa pa jugak..
Habuk pun tarak..
Sampai Nurul pun boring suda dengar perkataan 'reunion' tu..
Hahaha...
Sabar la ya, tunggu semua dah abis study baru kita jumpa ramai2..
Just keep in touch ya.. ^__^


10 comments:

  1. sesiapa pun pasti rindu kenangan zaman belajar...sebab masa tu tidak sibuk dengan masa kerja...ndak apa...kamu kan mahu belajar lagi...ciptalah kenangan yang terbaik dan indah semasa di UPSI nanti

    ReplyDelete
  2. heee. same la.. rindu kat poli.. rindu kawan2.. time pose macam ni lagi la teringat, ptg2 jln kaki g bazar ramadhan ;')

    ReplyDelete
  3. Pelajar poli jugak rupanya :)...tempat ni dekat rumah sewa sy tau hehe!..

    ReplyDelete
  4. percayala zaman belajar laaa zaman yang terbest dalam idup..
    zaman kerje sgt tak suka sbb jumpa dgn pelbagai kerenah manusia ;p

    rindunyerrr zaman muda mudi ;p

    ReplyDelete
  5. Kancil :: insya Allah.. hrp dpt byk knangan best2 kat sana nanti.. hehe


    ann :: ann poli mana dulu? best berbuka ngan kawan2.. sambil berbuka boleh bergosip2 lagi.. huhu..


    Elih :: iya.. hehe.. sana memang banyak rumah sewa kan? ko menyewa d mana? hehe..


    Aki :: bha, jom la aki.. hihi..


    Pinky MoMMa :: iya, betul tu sis.. bila dah kerja ni mcm2 orang kita bole jumpa.. sangat memenatkan.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. akk pon rindu tyme sekolah sbb tyme tu lah bercinta ngan tunang skrg.hehehe.


    anne donlot korean kat mana?

    ReplyDelete
  7. msti banyak kenangan ngan tunang time d skola kan?hehe..

    donlod kat youtube, tp 1 episod ada 5 part.. so pnat jugak la mndonlodnya.. hehe..

    ReplyDelete
  8. Nurul kau maksudkan dalam post tu aku ka?? hehehe...rindu kawan2 time sekolah n poli, dorang lah kawan yg terima aku seadanya...kwn2 dlm DIP group aku upgrade jadi sahabat :D ...berbuka sorang2 jak aku lam bilik skrg T.T

    ReplyDelete
  9. iya.. hehe..
    sabar jak, nanti posa len kali kita buka ramai2.. hehe..

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain