Housemate kesayangan + review blog


Assalamualaikum W.B.T..


Hari tu roomate tanya bila nak masukkan gambar diorang dalam blog..
Nak jugak femes katanya..
Hehehe..

So, moh ler kita berkenal-kenalan dengan housemate2 kesayangan aku ni..


Dari kiri : Iyqa, Pika, Nurul, Murni, Pina, Nad, aku & Zalia..

Sebenarnya, ada lagi housemate aku yang lain..
Tapi ni ja yang kamceng..
Lagipun kitorang menyewa sama2 dari semester lepas lagi..

Murni ngan Nurul ambik Pendidikan Seni..
Aku ngan yang lain pulak Pendidikan Teknologi Maklumat..
Tapi kitorang bawah 1 fakulti yang sama..

Gamba ni masa pegi kem hari tu..
Kitorang kan tak duduk kolej..
Student yang menyewa kat luar diletak bawah jagaan Unit Kediaman Luar Kampus (UKLK)
Zalia ngan Iyqa ni exco UKLK..
Kitorang yang lain ni rakan exco je..
Hihihi..

Okei, sekarang jawab soalan ni..
Tetiba pulak ada kuiz kan?
Hehehe..

Antara ramai2 tu, ada sorang yang umur terlebih..
Maksud aku, yang paling tua..
Pastu cari yang korang rasa paling muda..
Kalau paling comel rasanya dah tau da sapa..
Hahaha...

Ce teka.. Ce teka..
Sapa jawab dengan betul dapat hadiah review blog.. :D



7 comments:

  1. umur lebih macam Murni atau Pina...sbb muka nmpk matured..hehehe

    yg muda.....Pika maybe..?

    ReplyDelete
  2. murni tu nampak paling senior dalam korang..
    dan paling muda rasa nyer Iyqa.. betul tak? hahahhaa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pling muda tu dah betul dah tapi yg senior tu salah..
      maap, sila cuba lg.. hehehe..

      Delete
  3. tinggal luar kampus pn ada exco yg mewakili.. bagus ooh. at least tejaga kebajikan even tho nda tinggal kampus. macam fes taim aku nmpak gambar kau jauh2 gini. mind if i ask berapa tinggi kau anne...mcm lampai kau ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..memang tejaga la juga kebajikan.. hihi..
      kesian kan, sebelum ni amik gmbar sndr2 jak.. takda orang mo ambik kn gmbar.. hehe..
      ndak la jugak tinggi, dalam 156 cm jak..
      mungkin kurus tu yg bikin nampak tinggi.. hehehe..

      Delete
  4. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih. Selamat Hari Raya.

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain