Cuti dah habissss~

Assalamualaikum..


Tolonglah terima kenyataan wahai diriku..
Cuti dah habis..
Tapi mood cuti tu masih berkeliaran dalam diriku..
Membuatkan aku merasa macam2 perasaan yang opkos la tersangat tidak best perasaan ituuu..
Wuwuwuwu.. T___T


Aku balik Alor Setar lewat sehari disebabkan ada masalah sikit..
Aku baru sampai semalam dari KL..
Dalam perjalanan yang sejuk tu aku melayan perasaan..
Sedih kottt.. Sedih sangat.. 
Tambah2 lagi aku ni jenis yang emosional..
Bila Min, Ika (adik Min) n Kak Lina (kakak Min) lambai ja pun terus sedih bagai..
Apekehellll... T___T


Korang pernah rasa tak perasaan bilamana sebelum ni kau happy ja..
Takde rasa stress, bebas nak buat apa yang kau suka..
Kau boleh keluar jalan2 pegi mana2 yang kau suka..
Spend time dengan orang2 yang kau sayang atau lebih tepat lagi family..
Kau gelak sesama, makan apa yang kau nak makan, selfie sesama..
Ya Allah, heaven sungguh perasaan tu..


Tapi bila tetiba (walaupun tak tiba2 sangattt) terpaksa berpisah dan berjauhan.......
 Ya Allah, kenapa tetiba macam basah je mata ngan pipi aku ni??
Over reacting je ayaq mata ni tauu~ Lempang nakk??


Sabaq Anne, praktikum tinggal sebulan lebih je lagi..
Aku & housemate aku sibuk kira berapa minggu je lagi praktikum..
Oh my dear housemate, akak rindu korang jugak..
Rindu nak sembang ngan korang, p cari makan sesama, p kelas sesama, gosip sesama..
Muehehehehe..


Ni memang entry rindu rinduan jadi kenang kenangan kot..
Hehehe..



14 comments:

  1. terima la kenyataan wahai cikgu! hahahaha...selamat kembali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah terima kenyataan la ni.. huaaarrrggghhh...
      hahaha.. thanks sally! :D

      Delete
  2. Hehe... Akak memang ratu air mata Annee... Smpi skrg dah anak 2 ponnn... Kdg2 blk kg, nk blk rumah mengalir air mata sama dgn anak2... Hehe... Tp skrg cover2 la sbb dh besaq pjg :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak, anne pun skrg dah kurang sebab dah biasa berjauhan dengan keluarga.. tapi once dah balik bercuti tu susah sangat nak berpisah.. mesti nak kuar jugak air mata tu.. hihihi..

      Delete
  3. Xpe nnti2 dapat la lagi cuti tu.. xnak jadi killjoy tapi cuti aku baru je bermula huhu xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei, aku jelessss sangattt.. haha.. selamat bercuti! :D

      Delete
  4. k.ain.. sabo k.ain.. k.ain wat saya pun cedih gak.. sobsob... rindu kak ain jugak.. nnt kita lepak tekomas... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. opkos laa.. weee.. rindu tekomas jugakkk.. nak mee kungfu, nak tomyam, nak teh aisss.. kekeke~

      Delete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain