Aku & Kawan-Kawan Aku

Assalamualaikum & selamat malam.. ^_^

Thanks sudi singgah blog aku!! =)
Kalau rasa best, teruskan membaca..
Kalau rasa2 cam meluat, boleh blahhh... ahahaha...

Tadi baru lepas bongkar isi2 dalam lappy aku ni.. Tengok pic2 yang sungguh banyak x terkata.. Gambar family, gambar kawan2 aku, me wit my Kanda, gambar artis korea *adik aku punya*, gambar yang merepek2 pun ada... Pendek kata, macam2 ada... Huhuhu...

Sebelum ni banyak lagi, aku dah pindah pegi external hardisk tapi entah kena sumpahan apa aku punya external tu terus ilang suma data2 dalamnya. Habis semua movie2 aku, lagu2, gambar2 n software2 yang x ternilai dalam tu. Hilang, lenyap entah ke mana.. Kamu tau ka p mana semua tu?? Aku pun tatau dorang p mana, p alam lain suda kali aa?? Xpa la, rest in peace la kamu wahai data2 ku... hukhukhuk...

So, sebelum lappy aku sampai ajalnya, aku mo backup semua benda2 penting yang ada kat dalam ni. Nasib baik la lappy adik aku punya hardisk ada besar ckit dari aku. Jadi tumpang la barang 
80 -100 Gb... Huhuhu... 

Masa tengok pic2 tu suma, terus rasa rindu plak ngan kawan2 masa berperang study dulu.. Dorang ni classmate aku dari sem 1 sampai la sem 6.. Mula2 aku x rapat ngan dorang. Lepas kitorang praktikal (sem 4) baru la hubungan bertambah erat, satu kelas jadi satu kepala.. 

Semua ni bermula lepas kitorang kena marah oleh Ketua Jabatan kitorang, En. Azman gara2 x pegi pemilihan AJK Kelab Komputer.. Sedangkan kami yang diharapkan untuk pikul semua tanggungjawab tu. Ya la, senior kmi bz ngan projek. Jadi kami yang kedua senior ni mestilah pimpin junior2 yang kat bawah. Tapi lain plak jadinya, semua pakat mo balik. Tamo jadi pengerusi punya pasal. Lagipun masa tu pinjaman dah kuar, semua x sabar mo pegi town cek akaun masing2. Huhuhu...

Ni la antara pic2 yang aku suka. Ada banyak lagi tapi agak-agak la, takkan mo masukkan semua kan?? Ngee~~


At Santubong Resort.. Best vacation ever.. Percutian selama 3 hari 2 malam ni menelan bajet sebanyak RM50 je setiap sorang. Murah kan? Kami sewa 2 bilik, satu dak lelaki satu lagi girl's punya.. Biliknya luas, ada 2 katil king size & queen size.. *apa beza owh??*  Dak lelaki ckit jak, tapi girl's... Ramai tapi muat jugak la bilik tu.. Dalam bilik tu ada d bagitau, "Dilarang Memasak" tapi kami berjaya menyeludup periuk karan dan pinggan mangkuk serta bahan masakan kami. So, dapatlah kami berjimat. Kalau makan kat restoran resort konpem mahal.. Makanan pun belum tentu sedap. Hehehe...



Ni masa minggu2 terakhir kat poli.. Petang2 jenjalan round poli n ambik gambar sampai full memory kamera.. Ambik gambar pun macam2 gaya. Thanks to our photographer yang tamo join kitorang.. Dia x suka bergambar.. ^_^


Hari terakhir final exam & last paper jugak.. Tak ingat la paper apa.. Hihihi.. Tapi aku ngan photographer lum merdeka lagi masa ni coz kena present our project for the second time. First kena teruk ngan panel, ini kurang la, itu kurang la, interface ndak user-friendly la.. *cerewet* Hahaha... Tapi pa pa pon, kami pass jugak akhirnya.. Baru lega otak, xda mo pikir pa pa lagi. Tinggal pikir mo balik kampung jak. 


Petang lepas last day final exam.. Walaupun poli tu kecik jak, kami x pernah bosan jenjalan round poli. Kitorang enjoy coz dapat luangkan masa sama2, buat aktiviti yang kitorang suka sama2..

Mo tau apa persamaan kami??
  • Tak suka mekap *x pandai pun* hahaha...
  • Tak pakai heels.. *Ekceli, aku pakai tapi jarang2 la* hehehe...
  • Tau pakai tudung bawal jak.. Selendang, tudung Ekin, tudung segala tudung termasuklah tudung saji tu tatao pakai.. Tapi sekarang semua dah expert.. Macam2 pesen tudung, aku jak yang masih pakai tudung bawal...Huhuhu....
  • Suka jalan2..
  • Suka ambik gambar dan bergambar..
  • Gila2 dan masih kebudak2an..
  • Suka MAKAN!! ahahaha... *Aktiviti yang paling digemari*
Dan banyak lagilah... 

Anne bilang :: Aku bersyukur dapat kawan macam dorang.. Caaaayaaannnkkkk korang semua.... 


No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain