Maaf, saya busy yang amat...


Assalamualaikum..


Baru buka blog, tengok semua post pasal Wordless Wednesday..
Then baru teringat tadi hari rabu..
Demmmm..
Terlepas nak post gambar untuk wordless2..
Hehehe..



Ekceli, aku agak busy kebelakangan ni..
Tapi tetap menyempat kat Instagram.. hehehe..
Aku busy sebab nak siapkan report LI..
Alhamdulillah dah 90% siap..
Tinggal buat final check bab mana yang tertinggal, ayat mana yang macam tergantung & tak seswai, and then yang paling penting check kesalahan ejaan..
Insya Allah esok dah boleh print.. :)
Harap2 takda la masalah lagi..


Jumaat ni nak hantar report dah..
Lepas dah hantar baru lega rasa hati ni..
Boleh la fokus dengan esaimen subjek len pulak..
And, boleh blogwalking dengan bergayanya..
Cewahh.. hehehe..




2 3 hari ni Tanjung Malim panas ja..
Sampai aku pun panas dalam..
Mata bengkak & 2 bijik ulser dalam mulut..
Fuhh cabaran betul kalau nak makan..
Silap kunyah boleh tergigit dinding mulut..
Tapi semua ni tetap ada hikmahnya..
Ulser kat mulut menjadikan aku seorang yang ayu ketika makan..
Hahaha..



6 comments:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain