Officially Semester 5!!


Assalamualaikum & hai uollss!!


Tadi baru ja register untuk semester akan datang ni.. And now, i'm officially semester 5!! Tak sedar dah 2 tahun aku kat UPSI ni eh.. Ada lagi baki 2 tahun pengajian.. Semoga dipermudahkan segalanya oleh Allah SWT.. Jom aminkan ramai2.. Hihihi..

Ni timetable untuk semester 5..


Banyaknya masa untuk tidooo.. haha.. :P


Ok dah jadual ni tapi hari Isnin tu agak kelam kabut sebab 2 subjek tu kat tempat yang berlainan.. Pukul 8 - 11 kat kampus lama, pukul 11 - 1 pulak kat kampus baru.. Langsung xda gap.. Dahlah dua2 kampus ni jauh.. Terpaksa la tukar jadual.. Tak pun mintak jasa baik lecturer untuk kuar awal & masuk lambat.. Tu pun kalau dapat lect yang bagus la..


Penat la, tiap2 sem dapat jadual xda gap macam ni.. Kalau aku ada kenderaan sendiri takpa la, ni terpaksa mengharap dengan bas kitaran tu ja.. 


Setakat ni semua kelas aku sama dengan Min.. Cuma subjek ko-kurikulum je la tak sama.. Aku ambik persatuan Multimedia, Min pulak ambik unit beruniform bomba & penyelamat. Kelas dia hari Sabtu, aku pulak tak da kelas hari Sabtu.. Boleh bangun lewat la nanti.. huhuhu...


Isnin depan dah start semester baru.. Time tu la baru boleh add & drop subjek.. Harap2 la boleh tukar jadual dengan mudahnya. Semoga subjek minor yang student nya cuma 7 orang tu tak di cancel. Kalau tak, 14 jam kredit ja la sem ni.. Rugi tau, dah la sem panjang.. Tunggu dan lihat ja la nanti cmana.. Hehehe..



Follow blogshop saya!


Like page online shop saya!

5 comments:

  1. congrats...selamat maju jaya ye...sally baru nk dftar subjek ni :)

    ReplyDelete
  2. Berminat menjana pendapatan tambahan ;) ;) :0..Mari sertai kami dan daftar di :

    http://www.yournetpay.com/index.php?refcode=48831

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain