Cash out ChurpChurp


Assalamualaikum WBT..


Awal bulan 7 hari tu duit kat Churp2 dah boleh cash out..
Tapi aku cash out hujung bulan sebab kalau buat awal2 pun Churp2 akan proses di akhir bulan tu jugak..
Cek aku sampai minggu lepas..
Hepi kemain mak jemah tau??


Walaupun tak banyak mana tapi boleh la untuk sara diri sendiri..
Dah beso ni rasa segan plak nak mengharap duit mak bapak..
Lagipun aku sambung study atas kehendak sendiri, semua aku urus sendiri..
So, taknak la susah kan mak bapak aku..
Hihihi..




Thanks Churp2!!
Thanks jugak pada rakan2 yang tolong klik2 my ads..
Hihihi..


Bagi yang belum register Churp2 & berminat nak jana pendapatan pasif macam aku bolehlah klik gambo kat bawah ni untuk register..
Nanti aku akan guide korang cmana nak share link.. :)





Support my online biz! :)


8 comments:

  1. Bnyak ni anne.pinjam sikit nk buat don payment kete hehehe

    Saya lg la xpnah2 cash out.xpenah pkir pon huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak la sgt.. kehkehkeh~
      mgkn sbb awak dah keja kot, so x tpikir pon nak cash out.. hihi..

      Delete
  2. wow1 bestnyer dapat cash out. Done klik nuffnang & churp2 sini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks klik!
      nnt sy rajin2 klik kt blog kenit, nnt boleh cash out jugak.. hihi..

      Delete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain