Off to Kuala Kubu Baru


Assalamualaikum..


Esok aku ngan semua housemate aku pegi kem kat Kuala Kubu Bharu. Kitorang ada kem Pemantapan Rakan Exco MMKLK & Perlantikan Rakan Exco. Fuhh panjang siot nama kem yang aku nak pegi ni.. Hehehe.. Kat umah kitorang ni ada 2 orang exco, kitorang yang lain ni jadi rakan exco ja.. Boleh la kan kalau nak timba pengalaman..


Sekarang ni housemate aku semua bz packing, aku lak bz update blog.. Hehehe.. Haruslah update blog dulu sebelum packing barang kan? Nanti lepas penat packing boleh terus tido.. Esok kena bangun awal.. Kitorang kuar rumah pukul 9, sarapan dulu pastu pukul 10 baru gerak ke KKB..


Kem ni 3 hari 2 malam.. Start esok sampai hari khamis.. So, xda la tengok blog dalam 3 hari ni. Dont miss me ya?? Hahaha.. Perasan sungguh mak jemah ni.. Tak dapat jugak la nak blogwalking.. Huhuhu.. Nanti balik dari kem baru aku update lagi, tu pun kalau larat laa.. Huhuhu...


Okei, doakan aku & kawan2 selamat pergi & kembali tau?? Babaiiii uollsss...



Follow blogshop saya!


Like page online shop saya!


13 comments:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain