Sangat tidak selesa owh....

Assalamualaikum...


Macam lama suda rasanya  ndak update blog ni.. *pdhal ada update pasal GA td* hehehe... Tapi kalau aku ndak update pun rasanya xda jugak orang cari ni.. Blog ku ni pun bukannya best macam blog2 femes tu.. Personal blog, banyak merepek, luahan emosi yang tidak menentu, perasaan mintak puji yang tersangat la tinggi.. Hah, tu la ciri2 blog ku.. Hahaha.. 

Sekarang ni tengkuk, leher & tekak ku rasa betul2 ndak selesa.. *apa beza tengkuk & leher??* Aku ndak pasti apa penyebabnya.. Mungkin...

....lenguh ni, seharian menghadap PC sambil ditemani mouse yang sangat2 bikin panas.. Bila la bos mo belikan mouse baru ni.. Kamu rasa patut ka aku kasi rosak mouse ni betul2 baru bole dapat mouse yang baru?? I means kasi rosak yang nyata kerosakannya? Masalah mouse ni sekarang ialah left click nya, klik 1 kali tiba2 double click.. Double click jadi triple click.. Adess!! Kadang2 ok plak dia.. Betul2 menguji kesabaran owh.. 

http://www.emocutez.com

....shawl yang aku pakai ni buat aku rasa ndak selesa.. Tapi aku rasa selesa ja pun pakai shawl ni.. Ndak jugak ketat sampai mencekik leher.. 

....lapar.. Hah? Lapar pun boleh jadi penyebab tengkuk ndak selesa ka? Hehehe.. 

Apa2 jak la.. Yang aku tau sekarang ni aku mo kasi rehat kepala ni d bantal yang empuk.. Tapi mana ada bantal d opis ni.. T___T


tulung sayaaa~~~



7 comments:

  1. salah tidur kali
    :) hihi
    alaa , nda suka tu kucing =_=

    ReplyDelete
  2. suruh je boss tu belikan kalau tak beli dulu baru claim...hehehehe

    ReplyDelete
  3. uishh kucing sudah patah leher. haha

    ReplyDelete
  4. haha..bha sbr r..nt balik trus kasi jmpa sm bantal..hehe ~

    ReplyDelete
  5. Kasi rosak jak mouse tue betul2. . Then baru mintak beli yg baru. . .hahaha!

    ReplyDelete
  6. mira :: kali la tu.. hehe.. alala...nnt kkak tapuk tu kucing..hehe..


    Ums Niza :: bos sy tu plupa, nnt sampai tua x dpt claim.. hihihi..


    nunui :: kucing fleksibel bha tu.. ahaha...


    echaRierie :: suda jmpa, trus tidur ni.. ^__^


    Kak Nini :: iya, insya Allah nnt sy bt entry psl shawl.. hehe..


    Pink Diva :: Tu la yg sy plan mo buat tu.. kasi lempar p dinding pastu blang nda sngaja knun.. hehehe...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain