Kandaku?? Dialah orangnya..


Semua orang tau hari ni hari pertama umat Islam berpuasa..
Fb pun penuh dengan status update pasal puasa..
U all puasa tak hari ni?
Aku, Alhamdulillah dapat gak puasa di hari pertama..
Tapi tak tau la dapat full ka tidak..
Mana tau tiba-tiba ada gap plak di pertengahan bulan..
Ekekeke~~

Semalam baca novel sampai tertidur..
Dalam mamai-mamai tu sempat jugak aku bookmark page mana last aku baca..
Tapi tak tau la betul ka jugak tempat aku selit bookmark tu..
He He He..

Pastu tiba-tiba tersedar, rupanya ada bunyi mesej masuk..
Kandaku mesej rupanya..
Mata dah cukup berat, payah yang amat nak buka..
Baca mesej pun susah..
Bak kata lagu, terkapai-kapai~~ aku kelemasan~~
Ha ha ha..

Dia mesej cam ni...

Selamat menyambut bulan ramadhan..
Ambil la peluang ni untuk kita beribadah..

p/s: sms di edit sedikit untuk mengelakkan rasa mual dan pening2 di bulan ramadhan.. :D

Dalam keadaan mamai tu sempat jugak aku tersenyum..
Sejak akhir-akhir ni dia dah dekat dengan ciri-ciri asben idaman..
Apakah.....???
Apa-apa pun semoga semua perubahan ni membawa kepada berita gembira.. :)


Ni 1st time aku letak gambar kandaku dalam blog..
And, 1st time jugak amik gambar berdua depan adik2 dia..
Maluuuuu... muehehehe~~
Thanks to tukang amek gambar, adik ipar masa depan yang cumilll~~




10 comments:

  1. Oo.. kcik2 dh pndai bercintan cintun ek.. haha. Slmt brposa :D

    ReplyDelete
  2. hehehe aku pun puasa jg hari ni. Selamat Berpuasa Anne :DD
    macam di 1b jak tuhhh *merujuk gambar* :D

    ReplyDelete
  3. Fikri :: haha.. fizikal je kecik la.. hati manyak besar loh.. hekhekhek

    ReplyDelete
  4. Kira Kekuri :: slmt bposa jgk kira.. :)
    iya, 1B la ni.. tmn permainan ku suda ni 1B.. haha..

    ReplyDelete
  5. shedameor :: baru keluar dr tempat persembunyian.. hehee..

    ReplyDelete
  6. smoga berbahagia and naik jinjang pelamin cpt2 ! hehe :)

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain