Cabaran 10 Hari yang tertunda...

Assalamualaikum dan selamat petang semuaaaaa...

Its July oredi, rite? Cepatnya masa berlalu.. Makin cepat jugak kita tua kan? Tapi aku tak kisah, aku kan awet muda.. Hahaha.. Haktuihhhh... Okei, aku memang kuat perasan orangnya.. :P

Aku baru teringat yang aku belum habiskan lagi cabaran 10 hari blogging tu.. Bila aku godek-godek balik entri lama, aku start cabaran ni 1 Ogos, hampir setahun jugak la aku tinggalkan.. Hehehe.. Last post cabaran ni ialah pada hari ke 6, nak tengok boleh klik SINI. Pastu aku dah bz dengan segala macam benda yang aku pun tak jangka. Hehehe..

Memandangkan aku cuti sekarang dan belum berjumpa dengan keja part time, maka aku akan cuba habiskan cabaran tu. Tinggal 4 hari ja pun, kan?? Hehehe...

Kalau nak view cabaran yang sebelum ni, boleh la klik link kat bawah ni ekk? :)











10 comments:

  1. suka tengok orang yang suka cabar diri dia sendiri.. gd luck! ;)

    ReplyDelete
  2. shedameor :: tu la pasal.. dah dekat setahun baru teringat balik.. hihi..

    ReplyDelete
  3. tak lama lagi tamat la cbran 10 hari dia hehe.. gud luck :)

    ReplyDelete
  4. dulu femes benda nie...
    asanya plg lama pn '30 days challenges' hehehe

    penah buat gak tp tk hbis buat hahaha

    ReplyDelete
  5. cabar diri sendiri nak selesaikan kesemua cabaran tu...hihi

    ReplyDelete
  6. MyMy iya, dulu berangan mo buat 30 hari punya padahal yg 10 hari pun susah mo habis.. haha..

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain