Aku tak kisah pun...

Assalamualaikum & selamat petang.. ^____^


Baru dapat apdet hari ni.. 
Kemarin aku sangat2 busy body dengan banner & bunting yang mo disiapkan dengan kadar segera.. 
Capek deh.. Semua gara-gara customer tu la, mentang2 kamceng dengan bos teruslah minta print cepat2.. Konon nya suda dorang design, padahal belum lagi.. 
Bos nampak aku kelam kabut buat keja baru dia tanya.. 
Kamceng2 pun jangan la menipu ba.. 
Apa laa...

Okehh la, cukup2 la dengan luahan ketidakpuasan hati ni. 
Nanti kamu pun ikut jugak ndak puas hati.. 
Hehehe...

Kemarin masa dalam bas otw balik rumah, aku tertidur.. 
Nasib baik aku duduk dekat tingkap, so tidur ku pun amatlah selesa walaupun kepala dah terlentok p cermin bas tu.. Hehehe..
Tapi bila aku tersedar jak masa dekat traffic light, ada motor kat sebelah bas tu.. 
Penunggang ngan pembonceng tu senyum2 jak tengok aku.. 
Confirm dorang tengok aku tidur tadi.. 
Mo cover malu pun memang xda guna sudah, aku pun buat2 cool jak la.. 
Macam nothing happen gitu.. 
Padahal segar suda mata gara-gara malu.. 
Hahaha...

Auuwwww... Malunyaaa...


Tapi aku x kisah, yang penting aku dapat TIDUR..
Hehehe...

Okehh la, nanti mo apdet lagi..
Time banyak2 idea ni, time tu jugak la keja datang bertimbun-timbun..
Sabor je lah~~


Anne :: Ndak sabar tunggu minggu depan.. Hehehe...

2 comments:

  1. tu la..
    dulu malu2 lg lau kdpatn tdur tp skrg ndak suda.. yg pnting dpt tidur.. hehehe...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain