Penunggu lab yang setia


Hari ni kelas mula pukul 11, subjek HCI - Human-Computer Interaction. Tapi tunggu sampai pukul 12 lecturer tak datang pun. Pastu tunggu la kat luar lab sebab ada lab Pentadbiran Sistem pukul 1 nanti. Nak pegi makan malas sebab takda kawan. Lagi pun dari lab tu ke Pintu Timur jauh yang amat. Tambahan pula, dahku ketika itu memakai heels. Opkos la selera nak melangkah dengan penuh gaya tu langsung takda. Dah nasib badan, tu je kasut bertutup yang aku ada. Nak beli yang flat, mahal kemain. Padahal pakai tak sampai sebulan terus rosak.. Ish..Ish..Ish..

Bila dah pukul 1, baru dapat tahu lab tu di anjak ke pukul 1.30.. Aishhh... Tunggu lagi.. Kalau la ada tilam ngan bantal kat situ, boleh dah tidur sementara tunggu student lain datang.. Hewhewhew.. Lab Pentadbiran Sistem ni sampai pukul 4. Kitorang belajar pasal Linux, pastu try2 command line kat laptop masing2.. Sambil-sambil tu sempat plak aku curi2 amik gambar pakai webcam laptop aku. Huahuahua...

ni la dia muka penunggu lab

penunggu lab bajet kiut jap.. hahaha..

Nampak tangan kat sebelah aku tu?? Ah ha~~ Tangan sapa kah ituuu?? Hehehe.. Tu tangan enchek Muhaimin merangkap kanda ku.. Aku amik gambar ni sembunyik2 tauk? Malu aa dengan orang sebelah menyebelah. Tapi rasanya kanda ku nampak apa aku buat ni.. Buat-buat tak tau sudah.. Hehehehe~~

Lepas lab ni kitorang ada tutorial Operating System plak selama sejam. Masuk kelas tu cuma jawab soalan pastu bincang pastu balik. Cepat kan? Hehehe.... Maka, dengan itu berakhirlah suda kelas ku untuk hari ni.. Berakhirlah jugak penantian perut comel kesayangan yang telah dibiarkan kosong sejak pagi lagi. Nasib baik la aku takda gastrik.. :)


No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain