Churp Churp?? Jom join!!


Ada akaun Churp Churp tak??
Kalau xda, haaa.. 
Apa kata klik SINI & join jadi Churp Churpers sekarang jugak!!
Hohohoho~~

Kemain semangat lagi aku kan.. Aku bukan apa, sejak kebelakangan ni aku dah start balik sharing campaign Churp Churp ni.. Sebelum ni susah sangat orang nak klik campaign yang aku share.. Mungkin masa tu dorang tak tau lagi kot.. Tapi sejak dua menjak ni, earning aku dah bertambah dengan jayanya.. Kalau masa mula-mula sign up dulu, berbulan-bulan tak lari dari RM1.20.. Tu pun sebab aku malas, lupa & selalu takda masa nak online.. 

Sekarang dah hampir 24 jam depan laptop, agak membazir jugak kalau tak berkongsi kempen/iklan2 dari Churp Churp ni kan? So, aku pun start la merajinkan diri ku yang kekadang malas tahap bapak gaban ni untuk share campaign.. At least dalam beratus-ratus  kawan kat FB tu (yepp, kawan aku takat ratus2 je, sesungguhnya aku bukan retis sampai nak beriban peminat. Huhuhu...), harapnya ada la kan yang klik & view campaign tu.. Dapat jugak aku reward.. Muehehehehe~~ 

Kat bawah ni contoh kempen yang kena share.. 
Klik je kalau nak tahu kempen ni pasal apa.. :D

Crabtree & Evelyn Concept Store

Master Chef Musim ke-2

Xperia Ion
(uwaaaa... i want this!!!)

Tu je la dulu setakat ni, time to sleep..
Esok kelas pukul 8 pagi kat kampus baru, so kena gerak awal..
Gigih lagi update blog kan?
Padahal mata dah nak tertutup dah ni..
Hehehehe..


No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain