Jom p Majlis Penyerahan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia

Amboihhhh... 
Semangat kemain..

Cakkk!!!

Hari ni pakai serba merah, beg pun merah..
Tudung je sesat pegi kaler pink..
Hahaha..

Dah, jom!!
Happy Tuesday uolls!

22 comments:

  1. kau mau tau ka,ngam la bah tu kau pakai kaler gitu.hehe..cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngee~~ trma kasih.. baru tau ni.. selama ni semua kaler aku pakai, x kisah la ngam ka tidak.. haha..

      Delete
  2. sheda dah dapat dah. sebelum cuti sem hari tuu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh best la dapat awal.. dah guna ka?? hehe..

      Delete
  3. eh dapat ke kad diskaun.. saya x dapat pon..

    ReplyDelete
  4. ahhh..comel laa bakal cekgu nie.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. amiinn.. alhamdulillah trma kasih atas pujian itu..
      kehkehkeh..

      Delete
  5. Replies
    1. sweet as sweets kan? kehkehkeh..
      anyway, thanks! awk pun manis mcm gula2 jgk.. hihi..

      Delete
  6. salam.
    Wah dpt diskaun la kalau ada pape nanti

    ReplyDelete
  7. laaa aku belum dapat kad diskaun siswa lahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. dpt jgk tu nnt tp lmbat.. sabar aa? hekhekhek..

      Delete
  8. Replies
    1. dah dpt da..
      best sbb dskaun 25% utk tiket flight MAS.. hoho..

      Delete
  9. bakal cikgu rupanya..org sabah rupanya. dulu sy pernah mengajar kt sek men sains lahad datu sabah

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah.. hehe..
      sy asal lahad datu tp x pnah pun pegi SMS.. hihi..

      Delete
  10. LD kt area mana.. mesti x-student smk sepagaya, smk agaseh, smk segama, smk tungku or smk desa kencana ni...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain