Aku rindu........

Assalamualaikum...

Hari ni banyak tul aku tengok status2 rindu d pesbuk..
Rindu parents la, rindu boipren gelpren, rindu rumah, rindu kampung, rindu rinduan jadi kenang2an la..
Pastu ramai jugak yang menghitung hari..
32 hari lagi la, 11 hari lagi, 22 hari lagi, 1000 hari lagi la.. *Tipu jak..*

Memang musim merindu ka sekarang? 
Yang hitung2 hari tu kebanyakannya student..
Ndak lama lagi cuti semester ba pulak kan?

Aku pun tergolong jugak dalam golongan mereka2 yang merindu ni..
Tapi aku ndak post d pesbuk laa..
Sebab aku suda post awal2, hari tuuu lagi... 
*konpem mulut muncung kan?hehehe..*


Ni bukti aku suda post.. hihihi ^_^
Lau setiap kali rindu mesti pos d pesbuk, penuh la wall ku dengan perkataan rindu-rindu ni..
So, pendam jak la..

Orang len boleh la kira-kira berapa hari lagi balik..
Aku xtau bila aku dapat balik kampung ni..
Asal cuti jak family ku yang datang sini..
Asal datang sini jak cuti.. 
Hahaha...

Rindu lak ngan kampung..
Walopun kampung ku itu tidaklah cantik, xda benda menarik & xda yang rindu aku, aku tetap mo balik jugak sebab aku rindu rumah ku!!!

Ni la rumah usang tempat kami sekeluarga berteduh..
Ndak da aku jumpa gambar full, ni jak ada..
Mereng(senget) lagi tu gambarnya..
Hehehe...

Rindunya ngan suasana dirumah..
Makan sama-sama 1 family..
C itu tukang masak nasi, c ini cuci piring, c kakak cuci kain..
Aku?? Apa aku buat??
Aku ikut bapa ku p memukat.. Hihihi...

Anne bilang :: Uwaaaa!!!!!!!! Rinduuuuuuuuu!!!!!!! ^_^



>> Thanks sudi baca!! <<

No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain