Domo-kun!! ^_^

Assalamualaikum n salam sejahtera ^_^

Domo yang kebingungan

Just want to share, aku sudah mula suka n minat sama Domo-kun @ Domo ni.. Sejak bla aku pun ndak perasan.. Mungkin sejak aku tengok dah ramai yang pakai beg Domo, keychain Domo, tshirt Domo dan yang sewaktu dengannya la..

Domo ni asal dari Jepun. Jepun kan memang femes ngan benda-benda yang kiut miut ni. Oh ya, hari tu aku ada beli sarung tangan comel d Daiso. Kawaiii!!!! ^_^   Pada yang ndak tau tu, Daiso ni kedai yang jual barang2 dari Jepun & semua benda kat kedai tu harga RM5 sajerr... Murahkan? Tapi bagi yang berjimat macam aku ni, RM1 pun mahal jugak bagi ku.. Hehehe...

Jom layan pic2 Domo yang aku pinjam dari incik Gugel nih.. Jom! Jom!

Mari belajar lukis Domo yang cumel!


Pen drive Domo..  Mana mo carik ya??


Straw untuk Slurpee... Comelnya, macam2 gaya ada.. ^_^



Domo hoodie.. Mo cari jugak ni nanti.. Hihi..


Hah, ni mission tuk ujung bulan ni.. Huhuhu....


Anne bilang : Harap2 Kanda ku baca ni pastu belikan aku Domo besar punyerrrr... Hihihi T____T


>> Thanks sudi baca!! <<

1 comment:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain