What's Up? What's Goin' On??

Assalamualaikum n nite2 semua!!!

Ngee...
Aku rasa sungguh happy malam ni..
Happy sangat2.. Time menaip ni pun masih membara rasa happy ku..
Happy + suka + flash back + apa lagi ekk?? Hehehe...
Okehh, shukup la sama kegembiraan yang mengujakan ini..
Sini aku gtau napa aku sot2 ni malam..
Hahaha...

Sila scroll ke bawah lagi ya??
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
Taraaaaaaaaa!!!!!!!!


Okehh, jom story mory pasal apa aku eksaited gilak ni..

Lagu ni salah 1 lagu yang menyerikan zaman kanak-kanak ku & semestinya antara lagu2 lama yang aku suka..
Tapi malangnya, bila aku makin membesar dan makin banyak perkara yang memenuhi storan otak ku ni, aku semakin lupa dengan lagu ni. *Dan ada lagu2 lain jugak laa..*
Tapi dalam minggu lepas aku ada dengar balik lagu ni masa aku otw balik keja nek City Bus.. 
*Wahh, detail ny jugak*
Bila dengar jak, terus....

Waaaa!!! Lama suda ndak dengar lagu ni..

Serius owh, dari aku skolah rendah aku ndak dengar suda lagu ni..
And now aku suda tua 23 taun, baru dapat dengar lagu ni balik..
Hihihi...
Masa balik tadi pun aku dengar lagi lagu ni..
Tadi bila tiba turn ku online terus aku cari lagu ni..
*Okehh, ada sikit tipu ya?hehehe...*
Susahnya cari.. Aku ndak tau pun apa tajuk lagu ni..
Aku taip jak lirik yang aku dengar masa lam bas tadi..
Cari punya cari...
Last2, jumpa jugak akhirnya.....
Tu yang aku gembira sampai termasuk kegembiraan tu dalam apdet tuk malam ni..
Konpem ada yang meluat ngan aku..
Tapi aku kisah apa..
Hehehe...

Kita takkan maju lau asik pikir apa orang lain cakap pasal kita...
Yakin jak ko sana..  (^_^)v



No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain