Sehati Sejiwa Punya Story

Assalamualaikum...

Sekarang ni opis.. tapi mo curik masa ckit tuk apdet blog.. hihihi...

Semalam Kanda ku kol.. Masa tu aku dah tidur.. Heran aku sapalah kol aku tengah2 malam ni.. Bila tengok jak nama d skrin tu terus tekan button ijau cepat2.. 

Kanda ku d Tawau sekarang ngan kawan2nya.. Ingatkan dorang p jenjalan makan angin. Hehehe.. Rupanya mo pegi mahkamah coz kawan dorang yang ada kes bunuh tu d bicarakan hari ni.. Ingatkan selesai sudah, lamanya tu cerita.. 

Aku tanya napa x tidur lagi.. Biasanya jam 11 @ 12 dia tidur sudah tu.. Tanya punya tanya rupanya dia x dapat tidur.. Ada sesuatu yang mengganggu fikirannya.. *Ceh, skema punya ayat*  

Kanda ku gtau yang dia terlanggar keta orang. Keta Vios tapi dah jadi Vios aeroback lepas kena langgar. Langsung xda sudah bonet nya keta tu.. Selain Vios tu, ada 3 lagi keta d depan tu yang kena tapi ndak teruklah.. Kali calar2 ckit jak.. Kanda ku bawak keta Vigo, dahlah keta tu abang Incik Bo yang punya.. Dia pun ndak sedar cmana boleh terlanggar. Cepat tul kejadian tu berlaku. Langsung ndak sempat dia mo tekan brek.. Susah hati betul Kanda ku.. Siannya dia.. 

Selalunya dia xmo ganggu aku lau aku dah tidur tapi maybe semalam dia betul2 perlukan seseorang sampai ndak kisah sudah aku ngantuk ka tidak masa tu.. Risau betul dia, makan pun xda selera.. Kawan2 nya yang len sudah lama pengsan (tidur) gara2 kepenatan tapi dia langsung ndak dapat tidur.. Lepas dia gtau dia langgar keta orang terus segar mataku gara2 terkejut.. Hehehe...

Aku mo tolong dia tapi ndak tau cmana mo tolong.. Hurmm... Ikut jugak aku susah hati lau kanda ku susah hati.. Tapi satu benda yang aku suka pasal kanda ku ni kan, time2 susah hati tu sempat jugak dia gurau2 ngan aku.. Mayb tu cara dia pujuk dirinya sendiri.. Padahal dalam hati, dia ngan Tuhan jak yang tau.. * aku pun tau jgk.. hihihi*

Xpa la Kanda, aku doakan semuanya baik2 jak.. Harap2 la tuan punya keta tu ndak minta ganti rugi kaw2 punya.. Kaya jugak dia bha.. Kali banyak lagi keta nya d umah tu.. Hehehe...

Ndak payahlah pkir betul kanda ku, bukannya boleh selesai pun benda tu lau asik d pikirin.. Hari ni dia jumpa ngan tuan punya Vios tu d balai polis, ndak tau la apa jadi.. Takda lagi dia mesej aku, bz kali dorang.. Tunggu jak la.. Hope everything will be ok..

Anne bilang :: Miss my kanda soooo much... 

>> Thanks sudi baca!! <<

No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain