Thanks Follower!! Leb u oll......

Assalamualaikum..

Hehe.. Apdet lagi..
Aku lupa mo gtau something..
Lama sudah aku mo post ni tapi asik lupa jak..

Sebelum tu tengok dulu follower ku dah berapa orang..
Dah 100 lebih kan??
Syukur Alhamdulillah, ada jugak orang sudi follow belog ku ini...
Jangan plak ada yang cakap,

'Eleh, baru 100 lebih suda mo heboh..'
@
'Baru 100?? Ala,sian nya jugak..'

Tapi lau kamu mo kutuk pun silakan jak lah..
Mulut kamu, bukan mulut ku..
Hati yang dengki hati kamu, bukan hati ku..

Pa pa pun, tengkiu soooo much kepada follower2 belog Anne Nurain ni..
Biar pun aku guna bahasa Sabah, ada jugak non Sabahan yang baca belog ku ni ya??
Terharu nya aku.. Wuwuwuwuwu...

Hah, 1 benda lagi..
Ada sesetengah follower yang xda link ke blog nya tu, gtau link kamu ya??
Penasaran jugak aku ndak tau apa belog kamu.. Hehehe..
Sorry sangat2 pada sapa2 yang ndak ter'follow' balik tu ya??

Pada yang follow aku semata2 sebab mo aku follow dorang balik tu, aku akan follow lau belog kamu ada content yang menarik ..
So, jangan la marah2 aku ya??
Aku pun manusia, bukan robot yang bleh d paksa2 mem'follow'..

Pada yang blog nya xda dalam bloglist ku pun aku minta maap banyak2..
Nanti ada masa aku masukkan kamu semua dalam bloglist ku ya??

MakaaaaaaaaaCCCC manyak2 ya!!
Teruskan sukung blog ku ya?


>> Thanks sudi baca!! <<

2 comments:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain