Cintailah Aku ~~ :p

Assalamualaikum... :)
Sejuknya hari ni, subuh2 lagi ujan lebat. Nasib dapat gak aku bangun pagi tadi. 
Lau ikutkan hati mo jak tarik selimut pastu sambung tidur balik. 
Tapi aku berjaya melawan keinginanku dan terus p mandi. hahaha.. 
Lau di layan konpem sekarang aku masih dibuai mimpi bersama chenta ku.hehehe... 

Rasa macam di Kundasang jak, ndak nampak suda banjaran d belakang rumah aku ni.
Putih jak yang aku dapat nampak. Suasana pun sunyi ni, tidur kali suma orang.
Tenangnya rasa.hehehe... 

Tadi pagi time bekpes, chentaku kol. Lama da dia ndak kol awal pagi. hehehe... 
Tu yang buat aku hepi awal2 pagi ni. Terus mo layan lagu jiwang best plak. 
Jom la kita layan lagu ni sama-sama.. :)  





Lirik Cintailah Aku - Ari Lasso
Di dalam hatimu
T'lah aku temukan
Arti kebahagian
Bersama dirimu
Aku merasa berarti

Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan
Mencintaiku
Walau bintangku tak terang

Reff:
Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini

Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya

Tiada arti semua bila kau pergi
Genggamlah tanganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi

Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Cintailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada arti semua bila kau pergi

Anne bilang :: miss u chentaku... muahahahaha....

4 comments:

  1. ahahah dapat suntikan semangat pagi2 rupanya hahahah baru lah A namanya tu hehehe bagus2 heheh

    ReplyDelete
  2. aku hanya mampu tersengih... hehehe...

    ReplyDelete
  3. yup.. aku pikir lagu baru, rpa ny lama suda... aku mmg slalu ktinggalan... huhuhu...

    ReplyDelete

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain