Aku Yang Sakit...

Assalamualaikum n selamat malam suma.. 

Hah, jawab jan ndak jawab. Tau ka kamu? Lau jawab salam kuat2 & full adalah lagi afdal. Hah! Apa lagi? Jawab la kuat2 sekarang.Hehehe... *Ops! aku merepek lagi* 

Aku keburingan lagi ni malam. Adik aku sorang da balik poli n sorang lagi da balik IKM. Laptop pun da kurang satu. Tak dapat tengok movie lagi. Laptop aku takda movie best, suma da tengok. Mo download malas plak aku. Huh! Dasar pemalas tul aku ni. Hahaha...

Penat sungguh aku rasa sekarang. Mo tau napa?? Sebab aku baru balik dari jalan2 ni, tapi bukan jalan2 kat luar ya?Aku berjalan-jalan di alam maya. *blogwalking*  Hehehe... Mesti ada yang heran. "Ala, blogwalking pun penat ka?" Wui penat ni jo... Satu badan aku sakit. Sakit gara2 postur duduk yang ndak betul. Aku online kat atas sofa ni, lantai sejuk la weii... Hahaha... Aku ni jenis manusia yang tak tahan sejuk. Aku bantai jak duduk bersila atas sofa sambil membongkok untuk menaip dan membaca. Konpem tulang belakang makin bengkok. Takpa, nanti aku minum susu Anlene. *konon jak tu* Hahaha....

Selain badan, mata aku pun sakit jugak. Aku rasa mata aku ni ada problema la. Susah nak pokus time membaca ayat dalam perenggan yang telampau dekat spacingnya. Kamu faham ka jugak apa aku merepek ni?? Aku harap kamu faham tapi lau ndak faham, tanya jak aku nanti. Hahaha... Kalau aku baca baris ketiga, boleh plak terbaca terus p baris keempat. Pandai lari2 ni mata tauk?? Bikin serrem... Mo baca jauh2 baru boleh pokus. Tapi kalau font size kecil, langsung ndak dapat la di baca. Kesian incik mata, sakit gara2 dipaksa membaca jugak biar susah mo nampak. Hehehe...

Tadi masa BW tejumpa satu blog 'yang-aku-ndak-sempat-ingat-nama-blognya'Ada banyak cerita2 lucu dalam blog tu, then aku copy la satu cerita ni. Tengok dari komen pembaca blog tu, ramai yang ndak paham ni cerita. Aku pun ndak tau la dorang tu babbal ka begok, benda senang pun ndak faham. Aduss!! Anak sapa la ni, sungguh kasar bahasa nya. Maafin gue ya?Hahahaha....

Nah, baca jak la. Pastu gtau lau kamu faham atau ndak. Lau ndak nanti aku kasi faham. Hehehe... Tajuknya aku ndak ingat. *Dush3x* Sory la, aku terus close tab tadi lepas copy. Ngeh..ngeh..ngeh...


Di dalam sebuah bas duduk seorang pemuda dan seorang nenek. 
Si nenek memicit-micit kepalanya.
“Kenapa nie nek. Pening ya,” tanya pemuda tersebut.
“Ya nak, rasanya kepala pening, perut mual, rasa macam nak muntah,” jawab nenek.
“Oh, ya nak, bolehkah nenek melihat muka kamu sebentar.”
Pemuda itu terkejut tapi kemudian tersenyum,”Boleh nek, tapi kenapa?”
Si nenek menjawab,”Biar muntahnya lebih cepat."




Muahahahaha.... Jaat ni nenek tau.. 


Anne bilang :: Nasib bek Google Chrome ada save tab yang baru ditutup tadi... Ekekeke....

Thanks to :

No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain