Tag Oleh CakapBisa...

Assalamualaikum & selamat hari Jumaat semua... :) 

Hari ni aku mo jawab tugasan tag yang diberikan oleh CakapBisa. Kemarin lagi dia tag aku tapi aku ni kan "manusia paling rajin di muka bumi", jadi hari ni baru aku dapat kasi siap ni tag. hihihi... Ok, ni hasil tag yang telah berjaya aku jawap. Susah tul soalannya tau, mencabar minda betul. hahaha...

Sila jawab soalan soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu
>> Pungut duit CarTown ku

2. 2 jam yang lalu?
>> Sarapan biskut kering cicah teh.

3. Anda suka
>> MAKAN!! huhuhu...

4. Minggu lepas
>> Sama jak ngan minggu ni, aku masih bambong lagi...

5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang ulang kali
>> Perfect Two - Auburn
>> Impossible - Shontelle
>> Bisa - Search

6. Tiga binatang yang anda tidak suka.
>> Lipas, bab1, nyamuk

7. Lima fakta tentang anda
a) Pemalu tapi bila dah kenal, aku la yang paling banyak cakap..
b) Tension cari keja
c) Cengeng (kuat nanges.huhuhu..)
d) Suka berangan-angan
e) Hobi saya ialah termenung sambil berfikir..

8. Tahun depan mungkin
>> Saya bergelar student semula.. Insya Allah...

9. Saya tidak reti
>> Bercakap di telefon

10. Saya pandai
>> Menyuruh orang sakit makan ubat tapi aku sendiri tak mo makan ubat lau sakit. huhuhu...

11. Kawan saya
>> Sayang saya sebab saya pun sayang dorang jugak :)

12. Saya ada
>> Otak yang hampir berkarat.. hahaha...

13. Saya seorang
>> Yang yakin pada Qada' & Qadar

14. Adik saya
>> 2 lelaki, 2 perempuan

15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
a) Photography
b) Kanda ku :)
c) Masakan mak aku
d) Citer Korea

16. Bilakah pertama kali anda bercinta
>> Taun 6 tapi cinta budak2 la.. kira ka jugak?? Lau cinta yang real punya, masa d poli.huhuhu...

17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda.
>> Orang tak percaya aku da 23 taun.. hihihi...

18. Saya rindu
>> Family, rumah di kampung, Kanda ku, nasi ayam penyet... nyum3x...

19. Saya tak sabar
>> Mo ada DSLR sendiri

20. Lima laman yang anda selalu layari
a) Facebook
b) Mudah.my
c) Says.my
d) Google
e) ~~Anne Nurain~~

Berikut adalah mangsa tag aku... hihihi...

3 comments:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain