Sabarlah Wahai Hati...

Assalamualaikum...


Hari ni ada banyak soalan2 yang bermain dalam kepala otak..
Aku bingung sekarang..
Macam2 aku pikir..
Macam2 soalan dalam otak ku yang ckit lagi mo berkarat ni..
Baru suma soalan tu susah mo dapat jawapannya..
Mo tanya sama orang yang paling bijak pun lum tentu boleh jawab..
Bukan alang2 soalan dalam pikiran ku ni..

Adehh...
Tolong aku weiii...
Camana mo delete suma soalan yang menyakitkan kepala ni??
Kalau la otak macam hardisk..
Klik jak mana2 yang ndak di mau pastu delete..
Ndak pun format la satu kali..
Ganti OS yang up-to-date..

Gara2 soalan2 ni la tidur semalam sungguh tidak best..
Banyak kali terjaga..
Ndak pa lau terjaga jak..
Ni siap mimpi yang bukan2 lagi..
Pastu rasa ndak sedap hati..
Mo tidur balik pun susah..
Aaaaarrrrggggghhhhhhh!!!!!!
Aku ndak suka la gitu...
Sambadi... Plis hep mi...

Kemarin da hepi2 dapat jumpa my Kanda..
Bila mo tido jak, trus banyak yang men2 d pikiran..
Kacau betul la...
Mo mimpi yang lomentik2 dengan Kanda ku pun x dapat..

Orang bilang..
Mimpi tu mainan tidur..
Huhh..
Bukan mainan namanya lau ndak best..

Time aku taip entri ni pun aku rasa sesak jak dada..
Macam ada samting yang ndak kena jak..
Apa kah?? Kenapa kah??
Aku sms beliau d kampung..
Ok jak pun dorang..
Tanya my Kanda, biar dia x balas mesej pun aku tau dia ok coz dia men poker tadi..
hakhakhakhak...

Apa yang ndak ok sebenarnya ni??
Atau aku nebess mo p interbiu esok ni??
Tapi aku kan da biasa ngan interbiu2 ni..
Buat apa mo nebess2 segala..
Menyesakkan fikiran jak taukk...
Sesak dada..
Dahi berkerut..
Otak penat..
Kepala sakit..
Tapi tangan laju jak menaip..

Macam ada samting yang aku mau tapi ndak dapat..
Susah mo dapat..
Atau lambat lagi mo dapat..
Hmm... Maybe..
Sabar la wahai hati..
Rehat la wahai otak..
Berenti la wahai jari..

Ok, ni jak la yang dapat aku luahkan..
Thanks sapa yang sudi baca entri mengarut ni..
Lega da ckit..
Kena cari solution sendiri..



No comments:

Post a Comment

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain