Coret-coret di Bulan Februari

Assalamualaikum n selamat bulan Februari.. hehe... Sedar x sedar bln 2 suda kan?
Macam baru kemarin jak taun baru. Cepatnya masa berlalu, nanti x sedar bulan 3 suda..
Ah, ada apa bulan 3?? Jeng... Jeng... Jeng... Ada la.. Biarlah rahsia bilang kak Siti..
Uiks, bila lagi aku adik beradik ngan Siti Nurhaliza ni?? hahaha...

Nampaknya kita sudah kekurangan 1 bulan di taun 2011 ni. Apa maksudnya tu?
Cuba kamu pkir.. 1 saat.. 2 saat.. 3 saat.. Teetttt... Lambat kamu ni.hahaha...
Maksudnya, kita ada lagi baki 11 bulan di taun ni.
Nah, sapa-sapa yang ada buat azam baru masa awal taun ni suda ada yang terlaksana ka azam kamu tu? Atau masi dalam proses lagi? hehe...
Cakap pasal azam ni, aku lum ada lagi azam untuk taun 2011 ni tau.hehe...
Bukan apa, malas plak mo buat azam2 ni sbb bilang orang la kan, apa yang kita azamkan tu
akan jadi yang sebaliknya.. Betul ka tu kamu rasa??
Ah persetankan dengan semua itu.. hahaha... Orang ndak yakin jak tu yang cakap gitu.
Aku yakin dengan diriku sendiri, jadi hari ni aku akan pikir apa azam ku.
Hah?! Baru mo pikir ka? Cey, ndak la ba.. Ada suda azam ku cuma mo tambah lagi..
Sikit ndak tamak jugak ini anak.. hahaha... :p



Nah, suda aku list ni apa azam ku.. Lau ada tertinggal nanti aku update.hihihi.... 
Dimulakan dengan Insya ALLAH...

:: Taun ni mesti pandai drive sudah.. hehehe... ::
:: Mo sambung study ::
:: Study di SSTC dulu sementara tunggu UPU ::
:: Lau x dapat SSTC, cari keja la dulu.. ::
:: Ucap bday ngan kawan2 aku (sblm ni aku slalu lupa.hehehe...) ::
:: Change to be a better person ::
:: Lebih memahami orang d sekeliling aku (sblm ni aku selfish.. Hah! ya ka? hehehe...) ::

Tu jak la dulu, nanti aku update lagi.. ~~ngee...

2 comments:

komen la banyak mana pun, i like comments!! muehehehe~~

Anne Nurain